Simplyfine
loading...
discover
scroll to

Διαφήμιση με 1€

Διαφήμιση με 1€

Αυτό αποτελεί το πρώτο μου άρθρο στη νέα μας σελίδα, κι από εδώ και πέρα θα διαβάζετε πολύ συχνά απόψεις και δικά μου άρθρα για διαφορετικά θέματα τεχνολογίας, διαφήμισης, design, marketing και ότι άλλο μου αρέσει και με εξιτάρει.

Διαφημιση με 1€; Γινεται;

Θα ήθελα λοιπόν να ξεκινήσω την παρθενική μου εμφάνιση σαν blogger με ένα θέμα που πραγματικά με «καίει» κυρίως γιατί το συναντώ συχνά γύρω μου, κι έχει να κάνει με την «φτηνή» διαφήμιση. Είναι εφικτή η διαφήμιση με 1€ την μέρα; Κι αν ναι, που μπορώ να την κάνω; Μήπως να επιλέξω το Facebook που είναι εύκολο και μπορώ να το στήσω μόνος μου και να ξεκινήσω μια καμπάνια εκεί; Ή να κάνω μια δοκιμή στη Google;

Η απάντηση είναι να μην πας πουθενά και να μην δοκιμάσεις τίποτα. Καλύτερα κράτα το, βάλτο σε ένα κουμπαρά ή δώρισέ το πχ στο Χαμόγελο του παιδιού να πιάσει τόπο. Βασικά μπορώ να σου δώσω πολλές ιδέες τι να κάνεις με 1€:

  • Μπορείς να παίρνεις ένα ψωμάκι καθημερινά και να το δίνεις σε ένα φτωχό. Θα βοηθάς έναν συνάνθρωπο που πραγματικά το έχει ανάγκη.
  • Να μαζεύεις 30€ τον μήνα και να τα δίνεις σε ένα κοινωφελές ίδρυμα. Τεράστια οικονομική βοήθεια στις μέρες μας.
  • Αν έχεις μικρό παιδάκι, να το δίνεις στο παιδί σου σαν χαρτζιλίκι. Μια τυρόπιτα, ή ένα κουλούρι είναι δαπάνες που καλύπτονται με 1€.
  • Να τα μαζεύεις σε έναν κουμπαρά και μια φορά τον μήνα να βάζεις 30€ βενζίνη στο αμάξι σου. Θα έχεις και την εντύπωση ότι μια φορά τον μήνα έχεις 30€ τζάμπα βενζίνη. Μα όχι με το δικό σου 1€ γίνεται!
  • Αγόρασε κάθε βδομάδα ένα βιβλίο, με 7€ κάτι θα βρεις…καλό θα σου κάνει στην τελική. Αν δεν φτάνουν 7€, τουλάχιστον είναι η αρχή για να αγοράσεις ένα βιβλίο.
  • Σου αρέσει η μουσική; Αγόρασε ένα μουσικό cd ή ένα δίσκο…και σιγά σιγά θα κάνεις την δική σου δισκοθήκη χωρίς να το καταλάβεις.
  • Με 1€ την μέρα στο κουμπαρά σου για 8 μήνες, είναι 240€. Μεγάλο ποσό αν σκεφτείς ότι ίσως μπορεί να καλύψει τα έξοδα σου για ένα γυμναστήριο για ένα έτος, ή για να ξεκινήσεις να μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα.
  • Μπορείς πολύ άνετα να κάνεις μια ιδιωτική ασφάλεια ζωής και να την πληρώνεις με αυτό το 1€ την μέρα. Μακάρι να μην σου χρειαστεί, αλλά αν συμβεί δεν θα πας σε δημόσιο νοσοκομείο να ταλαιπωρηθείς.

Έχω κι άλλες προτάσεις, με τις οποίες μπορείς να αξιοποιήσεις το 1€. Εκατοντάδες!

Αυτό που όμως σίγουρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να κάνεις με 1€, είναι σοβαρή και οργανωμένη διαφήμιση της δουλειάς σου, προώθηση της εταιρείας σου κλπ. Μα αλήθεια είναι δυνατόν να το πιστεύεις αυτό;

Και για να δώσω και μια κλίμακα μεγέθους, 5€/ημέρα είναι το ελάχιστο ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ποσό που μπορείς να διαφημιστείς στο Facebook. Αν νομίζεις ότι μπορείς να το κάνεις με λιγότερα, πολύ απλά κάνεις λάθος. Εξάλλου και να μπορούσες, ποιος θα στο οργάνωνε όλο αυτό; Ποιος θα το παρακολουθούσε; Εσύ που ρωτάς τι μπορώ να κάνω με 1€ σε διαφήμιση; Κι αν το αναλάβει κάποιος έμπειρος επαγγελματίας που γνωρίζει ΠΩΣ να το κάνει σωστά, δεν θα πρέπει να πληρωθεί; Για να μην πιάσουμε τώρα το κομμάτι Google Ads γιατί εκεί κι αν θέλει σχεδιασμό και παρακολούθηση από ένα επαγγελματία.

Γνωρίζεις εκεί έξω ότι υπάρχει κάποιος ανταγωνιστής σου που ΠΛΗΡΩΝΕΙ ένα εξειδικευμένο άτομο για να αναλάβει την προώθησή της επιχείρησής του; Και σαφέστατα επενδύει πολλά περισσότερα από 1€. Και σαφέστατα πρόκειται για επένδυση. Σπέρνει και θα θερίσει, γιατί την σπορά την έχει αναλάβει ένας επαγγελματίας που ξέρει πώς να το κάνει.

Γιατί αν εσύ έχεις μια κακή νοοτροπία, του φθηνού παζαριού και της προχειρότητας, που πολλές φορές περιλαμβάνει τον κολλητό σου που απλά έχει πολλά χρόνια λογαριασμό στο fb…ή το 16χρονο παιδάκι σου που θέλεις να σου το οργανώσει…ή αφορά εσένα τον ίδιο που θα προσπαθήσεις μόνος σου γιατί πιστεύεις ότι έτσι απλά μπορείς…τότε θα πρέπει να αντιληφθείς ότι το ένα ευρώ ημερησίως που θα δαπανήσεις στη καμπάνια σου θα πάρει μέρος σε ένα «χρηματιστήριο» με άλλες πολύ μεγαλύτερες προσφορές από ανταγωνιστές σου που έχουν εμπιστευτεί επαγγελματίες. Το ξέρεις βαθιά μέσα σου ότι όλο αυτό δεν θα πάει καλά. Κάνεις δοκιμές…πειραματισμούς. Αν το κάνεις για να καταλήξεις στο τέλος σε κάποιον ειδικό, που θα σε συμβουλεύσει και θα φροντίσει τα χρήματά σου να πιάσουν τόπο, τότε καλώς. Αν όμως στο τέλος συμβεί, το αντίθετο, και απορρίψεις αυτού του είδους την διαφήμιση, γιατί έχεις βγάλει το συμπέρασμα ότι δεν αποδίδει…τότε έχεις χάσει την πολύ μεγάλη ευκαιρία να αναπτύξεις την επιχείρησή σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου!

Το ερώτημα βέβαια που προκύπτει τις περισσότερες φορές που κάνω μια παρόμοια συζήτηση είναι: πόσα χρήματα να επενδύσω σε μια διαφήμιση μέσω των κοινωνικών δικτύων; Αξίζει να το κάνω; Αν υπήρχε μια μόνο απάντηση, τότε πολύ πιθανό να μπορούσες να το κάνεις και μόνος σου.  Η κάθε περίπτωση είναι μοναδική και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, που αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου marketing plan.

Όμως ακόμη πιο σημαντικές ερωτήσεις προκύπτουν κάθε φορά σε κάθε τέτοιου είδους συζήτηση:

  • είσαι έτοιμος να σκεφτείς σοβαρά για την επιχείρησή σου και να εμπιστευθείς έναν επαγγελματία για την προώθηση της εταιρίας σου, της δουλειάς σου από την οποία ζεις και βιοπορείς;
  • είσαι έτοιμος να επενδύσεις σε κάποιον ειδικό για την παρακολούθηση της διαφήμισης σου; Και θα το κάνεις μέσω των κοινωνικών δικτύων; Μήπως με Google Ads; Ή με υλοποίηση SEO στη σελίδα σου;
  • Ποιος θα αποφασίσει για όλα αυτά; Ποιος θα κάνει το marketing plan; Ποιος θα τα παρακολουθεί όλα αυτά καθημερινά και θα επεμβαίνει για να βελτιώνει την κάθε καμπάνια;

Πρόσεξε τι απαντάς καθημερινά σε αυτές τις ερωτήσεις. Η επιχείρηση σου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις απαντήσεις που δίνεις. Πρέπει εσύ πρώτος να σεβαστείς την επένδυσή σου και μετά να προχωρήσεις με σταθερά βήματα σε μια οργανωμένη διαφημιστική καμπάνια που θα την έχει αναλάβει ένας επαγγελματίας.

VIEW
CLOSE